Přihlásit se
Prohlížení dle Autor Guthe, Michael
Přejít na:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
nebo zadejte několik prvních písmen:
Seřadit dle:
název
datum vydání
datum zaslání
Řazení:
vzestupně
sestupně
Výsledků na stránku
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autorů na záznam:
Všechny
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Zobrazují se výsledky 2 až 10 z 10
< předchozí
Datum vydání
Název
Autor
2003
Efficient NURBS rendering using view-dependent LOD and normal maps
Guthe, Michael
;
Klein, Reinhard
2004
Efficient trimmed NURBS tessellation
Balázs, Ákos
;
Guthe, Michael
;
Klein, Reinhard
2016
Faking it: simulating background blur in portrait photography using a coarse depth map estimation from a single image
Friedrich, Nadine
;
Lobachev, Oleg
;
Guthe, Michael
2005
Fast and accurate Hausdorff distance calculation between meshes
Guthe, Michael
;
Borodin, Pavel
;
Klein, Reinhard
2006
GPU-based appearance preserving trimmed NURBS rendering
Guthe, Michael
;
Balázs, Ákos
;
Klein, Reinhard
2010
High-Quality Wavelet Compressed Textures for Real-time Rendering
Grund, Nico
;
Menzel, Nicolas
;
Guthe, Michael
2014
Human-Computer Interaction Using Robust Gesture Recognition
Endler, Matthias
;
Lobachev, Oleg
;
Guthe, Michael
2013
Optimizing Multiple Camera Positions for the Deflectometric Measurement of Multiple Varying Targets
Lobachev, Oleg
;
Schmidt, Martin
;
Guthe, Michael
2004
Scalable compression and rendering of textured terrain data
Wahl, Roland
;
Massing, Manuel
;
Degener, Patrick
;
Guthe, Michael
;
Klein, Reinhard