Přihlásit se
Prohlížení dle Předmět GPU
Přejít na:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
nebo zadejte několik prvních písmen:
Seřadit dle:
název
datum vydání
datum zaslání
Řazení:
vzestupně
sestupně
Výsledků na stránku
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autorů na záznam:
Všechny
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Zobrazují se výsledky 1 až 20 z 21
další >
Datum vydání
Název
Autor
2017
Bandwidth and memory efficiency in real-time ray tracing
Lousada, Pedro
;
Costa, Vasco
;
Pereira, João M.
2015
A COM-based toolkit for real time visualization
Maas, Stefan
;
Overhoff, Heinrich Martin
2019
Computing the solvent excluded volume by GPU-based ray casting
Maňák, Martin
2017
CUDA-based SeqSLAM for real-time place recognition
Ouerghi, Safa
;
Boutteau, Remi
;
Tlili, Fethi
;
Savatier, Xavier
2012
Full covariance gaussian mixture models evaluation on GPU
Vaněk, Jan
;
Trmal, Jan
;
Psutka, Josef V.
;
Psutka, Josef
2012
GPU accelerated real time rotation, scale and translation invariant image registration method
Sah, Sudkahar
;
Vaněk, Jan
;
Roh, YoungJun
;
Wasnik, Ratul
2024
GPU Cache Flush Minimization In Render Graph Systems
Sandu, Roman
;
Shcherbakov, Alexandr
2017
Increasing diversity and usability of crowd animation systems
Paduraru, Ciprian
2022
Interactive Editing of Voxel-Based Signed Distance Fields
Wegen, Ole
;
Döllner, Jürgen
;
Trapp, Matthias
2013
Metody triangulace v paralelním prostředí
Šmolík, Michal
2020
A New Formulation of Plücker Coordinates Using Projective Representation,
Skala, Václav
;
Šmolík, Michal
2014
An open-source GPU-accelerated feature extraction tool
Michálek, Josef
;
Vaněk, Jan
2019
OpenCL/CUDA algorithms for parallel decoding of any irregular LDPC code using GPU
Broulím, Jan
;
Ayriyan, Alexander
;
Hovik, Grigorian
;
Georgiev, Vjačeslav
2011
Optimization of the Gaussian mixture model evaluation on GPU
Vaněk, Jan
;
Trmal, Jan
;
Psutka, Josef V.
;
Psutka, Josef
2013
Pokročilé algoritmy počítačového vidění pro robotický fotbal
Eckstein, Robert
2013
Posouzení vlivů vybraných internetových aplikací na vytížení počítače
Nimberger, Lukáš
2007
Real-time rendering of planets with atmospheres
Schafhitzel, Tobias
;
Falk, Martin
;
Ertl, Thomas
2011
Speaker-clustered acoustic models evaluated on GPU for on-line subtitling of parliament meetings
Psutka, Josef V.
;
Vaněk, Jan
;
Psutka, Josef
2019
Využití GPU k simulaci silniční dopravy
Rajf, Daniel
2016
Využití grafických procesorů pro dekódování LDPC kódů
Broulím, Jan