Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses
Fakulta filozofická / Faculty of Philosophy and Art
Katedra anglického jazyka a literatury / Department of English language and literature
Katedra antropologie / Department of Anthropology
Katedra archeologie / Department of Archeology
Katedra blízkovýchodních studií / Department of Middle Eastern Studies
Katedra filozofie / Department of Philosophy
Katedra germanistiky / Department Germanic studies
Katedra germanistiky a slavistiky / Department Germanic and Slavic studies
Katedra historických věd / Department of Historical Sciences
Katedra politologie a mezinárodních vztahů / Department of Politics and International Relations
Katedra románských jazyků / Department of Romance Language
Katedra slovanských jazyků / Department of Slavonic Language
Katedra sociologie / Department of Sociology
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 1-10 z 32.
předchozí
1
2
3
4
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2014
Pivovary Plzeňského Prazdroje - historie a moderní vývoj s praktickou analýzou
Maroušková, Hana
2015
Užití konceptu tradice v soudobé společnosti na příkladu potravinových etiket.
Švejstilová, Petra
2013
Propagace veřejných knihoven a jejich služeb
Polanka, Jan
2014
Flash Mobs : Fenomén moderní anglické populární kultury
Ryjáčková, Tereza
2015
Online politický marketing ve volebních kampaních Baracka Obamy 2008 a 2012 (Porovnání online kampaní cílených na Afroameričany a Hispánce)
Hrabánek, Marek
2013
Analyse der Kommunikation mit Kunden im Bereich "Hotelwesen"
Malina, Marie Josefine
2017
Plzeň - Evropské hlavní město kultury 2015: Propagace projektu Plzeň jako Evropské hlavní město kultury 2015
Pokorná, Tereza
2020
Social networks and their influence on the prosperity and growth of small businesses and sole traders through paid and unpaid promotion.
Koudelková, Petra
2019
Diamant nad zlato: víra v byznys a spiritualita pozitivního myšlení českých podnikatelů v síťovém marketingu
Křivanec, Václav
2019
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Kostohryzová, Natálie
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
1
Akhmadulin, Artem
1
Balíková, Markéta
1
Bílek, Marek
1
Charvátová, Sára
.
další >
Předmět
8
reklama
5
advertising
5
bavaria
5
bavorsko
.
další >
Typ dokumentu
26
bakalářská práce
6
diplomová práce
Datum vydání
15
2020 - 2024
17
2013 - 2019