Hledat


Aktuální filtry:
Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 11-20 z 45.
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2020Why do Czech Customers Come to Upper Palatinate? Motives, Sales Volume and the Importance of Distance – A Case Study of Shopping in BavariaSegerer, Matthias; Hommerová, Dita; Šrédl, Karel
2020Nabídka venkovského cestovního ruchu na OhřiJaneček, Petr; Jakubíková, Dagmar; Moucha, Jan; Tlučhoř, Jan
2020Motivace k návštěvě jako nástroj pro řízení destinacíJaneček, Petr; Jakubíková, Dagmar
2020How do first year university students use ICT in their leisure time and for learning purposes?Eger, Ludvík; Tomczyk, Lukasz; Klement, Milan; Pisoňová, Mária; Petrová, Gabriela
2020Atraktivita kulturně historických památek v Chebském příhraničíJakubíková, Dagmar; Moucha, Jan
2020Trust Building and Fake News on Social Media from the Perspective of University Students from Four Visegrad CountriesEger, Ludvík; Egerová, Dana; Mičík, Michal; Varga, Erika; Czeglédi, Csilla; Tomczyk, Lukasz; Sládkayová, Michaela
2020A Non-profit Organization Fundraising Plan – A Case Study of the Hospice of Saint Lazarus, PilsenStěhulová, Jitka; Hommerová, Dita
2021The effect of COVID-19 on consumer shopping behaviour: Generational cohort perspectiveEger, Ludvík; Komárková, Lenka; Egerová, Dana; Mičík, Michal
2020Identifying the Specifics of Marketing Communication of Non-profit Organizations in a Case Study of the Czech RepublicHommerová, Dita; Hellbach, Christiane
2020Applying environmental measures as part of social responsibility: Case of Czech Hotel ChainScholz, Petr; Janeček, Petr; Linderová, Ivica