Název: | Coronavirus covid 19 jako námětová inspirace pro učitele a děti v tvorbě a práci s materiály |
Další názvy: | Coronavirus covid-19 as a topic inspiration for teachers and children during creation and work with materials |
Autoři: | Tvarůžka, Václav |
Citace zdrojového dokumentu: | Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2020, č. 1, s. 20-24. |
Datum vydání: | 2020 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://itev.olympiadatechniky.cz/journal-itev-2020.pdf http://hdl.handle.net/11025/42138 |
ISSN: | 2571-2519 |
Klíčová slova: | Piñata;koronavirus;technologie;žák;učitel;materiály |
Klíčová slova v dalším jazyce: | Piñata;coronavirus;technology;pupil;teacher;materials |
Abstrakt: | Článek popisuje inovaci výuky v rámci vyhlášení mimořádného stavu v důsledku pandemie koronaviru. K inovaci jsme využili námětu Piňáty, jakožto archetypu zla, který umožňuje použití běžných materiálů, používaných při výuce praktických činností v primární škole. Tento námět je tradiční součástí dětských oslav narozenin zejména v zemích Střední a Jižní Ameriky. Využili jsme možnosti tohoto námětu nejen k tvorbě a práci s materiály, ale také k obohacení výuky a programu škol. Článek publikuje výtvory studentů a dětí v domácnostech v rámci vyhlášeného mimořádného stavu. Námět Piňáty umožňuje přirozenou výuku přirozených hodnot fungující společnosti. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The paper deals with innovation of education within the state of emergency announcement relating coronavirus pandemic. For the innovation, we used the topic of PIŇÁTA as an archetype of evil that enables using of common materials for the education of practical activities at primary school. This topic is a traditional part of children´s celebrations mainly in countries of Middle and South America. We used the possibility of this topic not only for creation and work with materials but also for enriching the education and programme of primary school. The paper publishes creations of students and children at home during the state of emergency announcement. The topic of Piñata enables natural education of natural values of functional society. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 1 (2020) Číslo 1 (2020) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Tvarůžka.pdf | Plný text | 493,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/42138
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.