Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorGašparová, Miroslava
dc.contributor.authorKyseľová, Janka
dc.date.accessioned2020-11-23T08:37:48Z
dc.date.available2020-11-23T08:37:48Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2020, č. 1, s. 45-49.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://itev.olympiadatechniky.cz/journal-itev-2020.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/42142
dc.description.sponsorshipGrant SVK1‐2020‐013 Olympiáda techniky Plzeň 2020, Západočeská univerzita vPlznics
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectprimární vzdělávánícs
dc.subjectexkurzecs
dc.subjectdistanční vzdělávánícs
dc.subjectspolečenskovědní vzdělávánícs
dc.subjectpřírodovědné vzdělávánícs
dc.subjecttechnické vzdělánícs
dc.titleExcursion in distance learningen
dc.title.alternativeExkurzia v dištančnej výučbesk
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedDistance education is a modern form of education, which is so far only a supplementary in our school system. However, the crisis situation has opened up its potential for use in teaching, even in subjects requiring the direct participation of students in order to fulfill their goals. One such subject is an excursion which we had to modify to the given conditions and the students completed it with the necessary objective restrictions. Despite the positive responses in the student's reflections we perceive this form of realization of the excursion as exceptional because we can induce a real experience only in the real not the virtual world. However, it is a good space for the development of ICT and media skills of students and for the development of critical thinking in learning about the realities their context and didactic transformation in the didactics of primary educationen
dc.description.abstract-translatedDištančné vzdelávanie je moderná forma vzdelávania, ktorá je v našom školskom systéme zatiaľ len doplnkovou. Krízová situácia však otvorila jej potenciál využívania vo výučbe, a to aj v predmetoch, vyžadujúcich pre plnenie svojich cieľov priamu účasť študentov. Jedným z takých predmetov je exkurzia, ktorú sme museli modifikovať na dané podmienky a študenti ju absolvovali s nevyhnutnými objektívnymi obmedzeniami. Aj napriek pozitívnym odozvám v študentských reflexiách, vnímame takúto formu realizácie exkurzie ako výnimočnú, pretože skutočný zážitok môžeme navodiť len v skutočnom, nie virtuálnom svete. Je však dobrým priestorom pre rozvoj IKT a mediálnych zručností študentov a na rozvoj kritického myslenia pri poznávaní reálií, ich súvislostí a didaktickej transformácie na didaktikách predmetov primárneho vzdelávania.sk
dc.subject.translatedprimary educationen
dc.subject.translatedexcursionen
dc.subject.translateddistance educationen
dc.subject.translatedsocial science educationen
dc.subject.translatedscience educationen
dc.subject.translatedtechnical educationen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2020)
Číslo 1 (2020)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Gašparová.pdfPlný text290,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42142

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.