Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorBaťko, Jan
dc.contributor.authorRohlíková, Lucie
dc.date.accessioned2021-01-22T10:37:19Z
dc.date.available2021-01-22T10:37:19Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2020, č. 2, s.45-53.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://itev.olympiadatechniky.cz/journal-itev-2020_2.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/42516
dc.description.abstractV tomto příspěvku jsou popsána východiska, postup tvorby a finální podoba testovací sady úloh, která posloužila jako testovací nástroj v rámci výzkumu zaměřeného na počínání žáků při řešení úloh z oblasti edukační robotiky. Sada úloh byla vytvořena pro použití v programovacím prostředí LEGO Mindstorms EV3 a obsahovala 15 úloh. V příspěvku představíme, jaké aspekty byly při tvorbě zohledněny, z čeho sada úloh vycházela, z jakých částí se každá úloha skládala, jak ovlivnilo finální podobu testovacího nástroje pilotní ověřování a také to, jak byla sada úloh přijata samotnými žáky.cs
dc.format9 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjecttestovánícs
dc.subjectLEGO Mindstorms EV3cs
dc.subjectprogramovánícs
dc.subjectalgoritmizacecs
dc.subjectzákladní školacs
dc.titlePočínání žáků při práci s robotickou stavebnicí: východiska tvorby výzkumného nástrojecs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedIn this article, the bases, process of creating and the final look of testing tasks set were described. The set was used as a testing tool during the research focused on pupils´ behaving during solving the tasks in educational robotics. The set of tasks was created to be used in programming environment LEGO Mindstorms EV3 and the set contained 15 tasks. In this article, we introduced the aspects which were taken into account during creating the set, what the tasks set was based on, what parts each task consists of, how the pilot testing influenced the final look of testing tool as well as how the tasks set was accepted by pupils themselves.en
dc.subject.translatedtestingen
dc.subject.translatedLEGO Mindstorms EV3en
dc.subject.translatedprogrammingen
dc.subject.translatedalgorithmsen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KVD)
Číslo 2 (2020)
Číslo 2 (2020)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Batko.pdfPlný text447,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42516

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.