Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorRůžičková Veronika, Mgr. et Mgr. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorLerchová, Barbora
dc.contributor.refereeKodejška Miloš, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2022-9-7
dc.date.accessioned2022-12-12T23:10:54Z-
dc.date.available2020-12-14
dc.date.available2022-12-12T23:10:54Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-30
dc.identifier86964
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50664-
dc.description.abstractDiplomová práce popisuje postoje společnosti a školství k lidské různorodosti v různých historických epochách až po současnost, zaměřuje se na oblast hudební výchovy na českém území a sleduje práci pedagogů hudební výchovy v heterogenních třídách. V závěru této práce jsou představeny různé typy odlišností žáků ve třídách, jak s těmito odlišnostmi pracují učitelé ve výuce hudební výchovy a co by mohlo zvýšit efektivitu hodin hudební výchovy v heterogenním prostředí.cs
dc.format54 s. (102 728 znaků), XII s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectheterogenita žákůcs
dc.subjectheterogenní třídacs
dc.subjecthudební výchovacs
dc.subjecthistorie školstvícs
dc.subjecthistorie hudební výchovycs
dc.subjectpřístupy společnostics
dc.subjectpřístupy školstvícs
dc.subjectlidská různorodostcs
dc.subjectinkluze ve školstvícs
dc.subjectpráce pedagogů hudební výchovycs
dc.titleHeterogenita třídy a její vliv na výuku hudební výchovy na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeClass heterogeneity and its influence on Music education at primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis describes the attitudes of society and education towards human diversity in different historical epochs up to the present, focuses on the field of music eduation in the Czech territory and follows the work of music teachers in heterogeneous classrooms. This diploma thesis concludes by presenting the various types of pupils' differences in classrooms, how teachers work with these differences and what might increase the effectiveness of music education lessons in heterogeneous settings.en
dc.subject.translatedpupils' heterogeneityen
dc.subject.translatedheterogeneous classroomsen
dc.subject.translatedmusic educationen
dc.subject.translatedhistory of educationen
dc.subject.translatedhistory of music educationen
dc.subject.translatedattitudes of societyen
dc.subject.translatedattitudes of educationen
dc.subject.translatedhuman diversityen
dc.subject.translatedinclusion in educationen
dc.subject.translatedwork of music teachersen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Heterogenita_tridy_DP_Lerchova.pdfPlný text práce1,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lerchova_DP_vedouci_Ru_2022.pdfPosudek vedoucího práce220,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lerchova_DP_oponent Kod_2022.pdfPosudek oponenta práce166,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lerch.pdfPrůběh obhajoby práce47,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50664

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.