Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorPříkazská, Irena
dc.contributor.authorFadrhonc, Jan
dc.date.accessioned2024-02-14T10:03:08Z
dc.date.available2024-02-14T10:03:08Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2023, č. 2, s. 9-13.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55313
dc.description.abstractČlánek se věnuje implementaci enviromentální výchovy do výuky v oblasti Člověk a svět práce na prvním stupni základních škol. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání pouze stanovuje popis průřezových témat, zdůrazňuje nutnost jejich zařazení do výuky, které je povinné v etapě celého základního vzdělávání a naznačuje jejich možnou realizaci v jednotlivých vzdělávacích oblastech. Samotná realizace průřezových témat ve vzdělávaní je v kompetenci jednotlivých škol. Tato realizace pak musí být popsána v jednotlivých školních vzdělávacích programech. V našem článku se pokusíme nabídnout efektivní východiska, jak zařadit a propojit průřezové téma Enviromentální výchovy do oblasti Člověk a svět práce.cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectenviromentální výchovacs
dc.subjectčlověk a svět prácecs
dc.subjectprůřezová tématacs
dc.subjectrecyklacecs
dc.subjectznovupoužitícs
dc.titleImplementace enviromentální výchovy do výuky technických předmětů na prvním stupni ZŠcs
dc.title.alternativeImplementation of environmental education into teaching technical subjects at the first level of primary (age 6-11) schoolsen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe article deals with the implementation of environmental education into teaching in the area of Man and the World of Work at the first level of primary schools (age 6-11). The framework educational program for primary education (national curricula) only sets out a description of cross-cutting themes, emphasizes the need to include them in teaching, which is mandatory throughout the entire primary education stage, and indicates their possible implementation in individual educational areas. The implementation of cross-cutting themes in education is the responsibility of individual schools. This implementation must then be described in individual school educational programs. In our article, we will try to offer effective solutions on how to incorporate and link the cross-cutting theme of Environmental Education into the area of Man and the World of Work.en
dc.subject.translatedenvironmental educationen
dc.subject.translatedman and the world of worken
dc.subject.translatedcross-cutting themesen
dc.subject.translatedrecyclingen
dc.subject.translatedreuseen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 2 (2023)
Číslo 2 (2023)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_2_2023-9-13.pdfPlný text314,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55313

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.