Název: Inovace ve výuce pěstitelství na prvním stupni ZŠ
Další názvy: Innovation in teaching horticulture at the first level of primary schools (age 6-11)
Autoři: Fadrhonc, Jan
Citace zdrojového dokumentu: Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2023, č. 2, s. 27-31.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://hdl.handle.net/11025/55316
ISSN: 2571-2519
Klíčová slova: inovace;pěstitelské práce;pěstitelství;hydrogel;vzdělávání
Klíčová slova v dalším jazyce: innovation;gardening work;horticulture;hydrogel;education
Abstrakt: Článek popisuje možné inovace tematické oblasti Pěstitelské práce na prvním stupni základních škol. Představuje možnosti zařazení Pěstitelských prací do kontextu enviromentálních změn v České republice i celosvětově, a to včetně propojení s Enviromentální výchovou. Dále poukazuje na nutnost představení moderních technologií ve výuce pěstitelství tak, aby žáci byli motivováni a měli širší přehled v této oblasti. Mimo teoretickou úroveň poukazuje na možnost využití reálných experimentů s hydrogelem v rámci Pěstitelských prací.
Abstrakt v dalším jazyce: The article describes possible innovations in the thematic area of Gardening Work at the primary level of elementary schools. It presents opportunities for incorporating Gardening Work into the context of environmental changes in the Czech Republic and globally, including its connection to Environmental Education. Furthermore, it emphasizes the necessity of introducing modern technologies in gardening education to motivate students and provide them with a broader overview in this field. Beyond the theoretical level, the article highlights the potential use of real experiments with hydrogel within gardening education.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 2 (2023)
Číslo 2 (2023)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_2_2023-27-31.pdfPlný text395,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55316

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.