Název: Effectiveness of DMO websites as an essential marketing tool
Autoři: Tejklová, Kristýna
Vašková, Tereza
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2023, roč. 13, č. 2, s. 62-71.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://hdl.handle.net/11025/55338
ISSN: 2788-0079
Klíčová slova: organizace destinačního managementu;destinační management;hodnocení webu;web destinace;obsahová analýza
Klíčová slova v dalším jazyce: destination management organization;destination management;destination website;website evaluation;content analysis
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 2 (2023)
Číslo 2 (2023)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
6_Tejklova_Vaskova.pdfPlný text205,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55338

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.