Title: | Využití mobilních technologií ve vybraných kritických místech v kurikulu matematiky na základní škole |
Other Titles: | The use of mobile technologies in selected critical places in the mathematics curriculum in elementary school |
Authors: | Caltová, Karolína |
Advisor: | Benediktová Lenka, Mgr. Ph.D. |
Referee: | Vrbík Václav, Doc. Ing. CSc. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/57222 |
Keywords: | matematika;aplikace;mobilní technologie;výzkum |
Keywords in different language: | mathematics;applications;mobile technology;research |
Abstract: | Bakalářská práce se zabývá návrhem vhodné sady úloh v kritických místech matematiky. Při zadávání úloh jsou použiti vybrané mobilní aplikace. Je dělena do tří kapitol. Teoretická východiska, vlastní metodologie výzkumu, výsledky šetření. |
Abstract in different language: | The bachelor's thesis deals with the design of a suitable set of tasks in critical areas of mathematics. When entering tasks, selected mobile applications are used. It is divided into three chapters. Theoretical starting points, own research methodology, investigation results. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Caltovak_BP.pdf | Plný text práce | 6,16 MB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekVedoucihoSTAG-BenediktovaL-247352.pdf | Posudek vedoucího práce | 62,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekOponentaSTAG-VrbikV-17847.pdf | Posudek oponenta práce | 62,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Protokol Caltova.pdf | Průběh obhajoby práce | 329,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Caltovak_prilohy.zip | VŠKP - příloha | 6,8 MB | ZIP | View/Open Request a copy |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/57222
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.