Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikace ZČU / UWB Publications
Sborníky ZČU / UWB Proceedings
WSCG: Full Papers
WSCG '2000: Conference proceeding
WSCG '2001: Conference proceedings
WSCG '2005: Full Papers
WSCG '2006: Full Papers Proceedings
WSCG '2007: Full Papers Proceedings
WSCG '2008: Full Papers
WSCG '2009: Full Papers Proceedings
WSCG '2011: Full Papers Proceedings
WSCG 2010: Full Papers Proceedings
WSCG 2013: Full Papers Proceedings
WSCG 2014: Full Papers Proceedings
WSCG 2015: Full Papers Proceedings
WSCG 2016: Full Papers Proceedings
WSCG 2017: Full Papers Proceedings
WSCG 2018: Full Papers Proceedings
WSCG 2019: Full Papers Proceedings
WSCG 2020: Full Papers Proceedings
WSCG 2021: Full Papers Proceedings
WSCG 2022: Full Papers Proceedings
WSCG 2023: Full Papers Proceedings
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 271-280 z 288.
předchozí
1
...
25
26
27
28
29
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2005
Constructing Smooth Non-Manifold Meshes of Multi-Labeled Volumetric Datasets
Reitinger, Bernhard
;
Bornik, Alexander
;
Beichel, Reinhard
2005
New spectral decomposition for 3D polygonal meshes and its application to watermarking
Murotani, Kohei
;
Sugihara, Kokichi
2007
Hardware-accelerated point-based rendering of surfaces and volumes
Tejada, Eduardo
;
Schafhitzel, Tobias
;
Ertl, Thomas
2008
Shape Recognition in 3D Point-Clouds
Schnabel, Ruwen
;
Wessel, Raoul
;
Wahl, Roland
;
Klein, Reinhard
2006
Bandwidth-efficient Hardware-Based Volume Rendering for Large Unstructured Meshes
Carrard, Thierry
;
Juliachs, Manuel
2009
Statistical Reconstruction of Indoor Scenes
Jenke, Philipp
;
Huhle, Benjamin
;
Straßer, Wolfgang
2006
Interpretation of Overtracing Freehand Sketching for Geometric Shapes
Ku, Day Chyi
;
Qin, Sheng-Feng
;
Wright, David K.
2005
Self-Shadowing of Dynamic Scenes with Environment Maps using the GPU
Knuth, Martin
;
Fuhrmann, Arnulph
2006
Internal and External Salient Points under Affine Transformations: Comparative Study
Mashtalir, S.
;
Shcherbinin, K.
;
Yegorova, E.
2007
Motion Pattern Preserving IK Operating in the Motion Principal Coefficients Space
Carvalho, Schubert R.
;
Boulic, Ronan
;
Thalmann, Daniel
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
6
Klein, Reinhard
4
Sbert, Mateu
3
Alkoby, Karen
3
Chover, M.
.
další >
Předmět
24
rendering
24
vykreslování
18
virtual reality
18
virtuální realita
.
další >
Typ dokumentu
288
konferenční příspěvek
Datum vydání
28
2009
30
2008
41
2007
47
2006
.
další >