Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikace ZČU / UWB Publications
Sborníky ZČU / UWB Proceedings
WSCG: Full Papers
WSCG '2000: Conference proceeding
WSCG '2001: Conference proceedings
WSCG '2005: Full Papers
WSCG '2006: Full Papers Proceedings
WSCG '2007: Full Papers Proceedings
WSCG '2008: Full Papers
WSCG '2009: Full Papers Proceedings
WSCG '2011: Full Papers Proceedings
WSCG 2010: Full Papers Proceedings
WSCG 2013: Full Papers Proceedings
WSCG 2014: Full Papers Proceedings
WSCG 2015: Full Papers Proceedings
WSCG 2016: Full Papers Proceedings
WSCG 2017: Full Papers Proceedings
WSCG 2018: Full Papers Proceedings
WSCG 2019: Full Papers Proceedings
WSCG 2020: Full Papers Proceedings
WSCG 2021: Full Papers Proceedings
WSCG 2022: Full Papers Proceedings
WSCG 2023: Full Papers Proceedings
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 251-260 z 292.
předchozí
1
...
23
24
25
26
27
28
29
...
30
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2008
Dynamic Mesh Refinement on GPU using Geometry Shaders
Lorenz, Haik
;
Döllner, Jürgen
2006
A New Class of Subdivision Schemes Using Projective Duality
Kawaharada, Hiroshi
;
Sugihara, Kokichi
2007
Automated 3D scan multi-view registration based on rotation estimation
Wang, Huaxin
;
Vergeest, Joris S. M.
;
Song, Yu
;
Wiegers, Tjamme
2007
Data Centric Transfer Functions for High Dynamic Range Volume Data
Chourasia, Amit
;
Schulze, Jürgen P.
2007
Hardware-Independent Clipmapping
Seoane, Antonio
;
Taibo, Javier
;
Hernández, Luiz
;
López, Ruben
;
Jaspe, Alberto
2009
CUDA based Level Set Method for 3D Reconstruction of Fishes from Large Acoustic Data
Sharma, Ojaswa
;
Anton, François
2005
Cached Geometry Manager for View-dependent LOD Rendering
Lario, Roberto
;
Pajarola, Renato
;
Tirado, Francisco
2007
Seamless Patches for GPU-Based Terrain Rendering
Livny, Yotam
;
Kogan, Zvi
;
El-Sana, Jihad
2006
Quadrant Motif Approach for Image Retrieval
Lin, Tsong-Wuu
;
Hung, Chung-Shen
2009
Efficient Medial Voxel Extraction for Large Volumetric Models
Michikawa, Takashi
;
Nakazaki, Shun
;
Suzuki, Hiromasa
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
6
Klein, Reinhard
4
Sbert, Mateu
3
Alkoby, Karen
3
Chover, M.
.
další >
Předmět
24
rendering
24
vykreslování
18
virtual reality
18
virtuální realita
.
další >
Typ dokumentu
288
conferenceObject
288
konferenční příspěvek
4
jiný
4
other
.
další >
Datum vydání
28
2009
31
2008
42
2007
48
2006
.
další >