Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikační činnost / Publications
Fakulta ekonomická / Faculty of Economy
Katedra ekonomie a kvantitativních metod / Department of Economics and Quantitative Methods
Katedra financí a účetnictvi / Department of Finance and Accounting
Katedra geografie / Department of Geography
Katedra managementu, inovací a projektů / Department of Management, Innovation and Projects
Katedra marketingu, obchodu a služeb / Department of Marketing, Trade and Services
Katedra podnikové ekonomiky a managementu / Department of Bussiness Administration and Management
Publikace FEK / Publications of FEK
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 1-10 z 12.
předchozí
1
2
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2012
Hexagonal stellar model of CRM: key elements influencing the CRM building
Kubina, Milan
;
Lendel, Viliam
2009
Výzkum zavádění CRM v podnikové praxi
Hommerová, Dita
2016
Attributes contributing to perceived customer value in the czech clothing on-line shopping
Simová, Jozefína
;
Cinkánová, Ľubica
2016
The influence of customer based brand equity on consumer responses: the newly opened West Hills Mall in Ghana
Amegbe, Hayford
2016
Analýza využití QR kódů v maloobchodě v České republice
Čechurová, Lenka
2016
Měření preferencí zákazníků jako podklad pro koncipované nabídky
Tišlerová, Kamila
;
Ližbetinová, Lenka
2014
Procesy elektronického obchodu
Bodiš, Miloš
2019
Factors impacting startup sustainability in the Czech Republic
Petrů, Naděžda
;
Pavlák, Miroslav
;
Polák, Josef
2020
The Perception of CSR Activities in a Selected Segment of McDonald’s Customers in the Czech Republic and Its Effect on Their Purchasing Behavior - A Case Study
Hommerová, Dita
;
Šrédl, Karel
;
Vrbková, Lucie
;
Svoboda, Roman
2016
Spokojenost zákazníka - předpoklad efektivního řízení podniku cestovního ruchu
Vildová, Eliška
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
2
Hommerová, Dita
2
Vildová, Eliška
1
Amegbe, Hayford
1
Bodiš, Miloš
.
další >
Předmět
12
zákazník
3
business
3
management
2
balneology
.
další >
Typ dokumentu
10
article
10
článek
2
disertační práce
Datum vydání
2
2020 - 2023
9
2010 - 2019
1
2009 - 2009