Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.006 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Transformation of retailing in post-communist Slovakia in the context of globalizationKrižan, František; Bilková, Kristína; Kita, Pavol; Siviček, Tomáš
2020Comparison of grocery shopping behaviour of slovak residents on the Slovak-Austrian border: An empirical study – Hainburg an der DonauKita, Pavol; Křižan, František; Bilková, Kristína; Zeman, Milan; Siviček, Tomáš
2021Využití samoobslužných pokladen v maloobchodě: jejich vliv na zákaznickou spokojenost a vývoj těchto technologií na českém trhuDvořáková, Michaela
2016Analýza využití QR kódů v maloobchodě v České republiceČechurová, Lenka
2019Comparison of consumer behaviour of Czech and Finnish students in retail: information search, use of technology, influence of advertisingKdýrová, Adéla; Tlučhoř, Jan
2019Customer Satisfaction and Enterprise Performance: A Study from the Electronics and Communication Equipment Retail Industry in the Czech RepublicSuchánek, Petr; Eger, Ludvík
2022Nákupní podmínky a chování zákazníků na českém venkově – výzkum ve vybraných obcíchCimler, Petr; Kiprý, Miroslav
2023Sustainability and the development trends of rural retail business in the Czech RepublicSadílek, Tomáš; Kunešová, Hana; Cimler, Petr
2022Retail support using modern marketing communication toolsHes, Aleš; Šálková, Daniela; Valůch, Martin
2022Porovnanie rozkladu spotrebiteľských cien potravín v dodávateľskom reťazci na Slovensku a v Českej republikeGálik, Jozef; Tóth, Marián; Pokrivčák, Ján