Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikační činnost / Publications
Fakulta ekonomická / Faculty of Economy
Katedra ekonomie a kvantitativních metod / Department of Economics and Quantitative Methods
Katedra financí a účetnictvi / Department of Finance and Accounting
Katedra geografie / Department of Geography
Katedra managementu, inovací a projektů / Department of Management, Innovation and Projects
Katedra marketingu, obchodu a služeb / Department of Marketing, Trade and Services
Katedra podnikové ekonomiky a managementu / Department of Bussiness Administration and Management
Publikace FEK / Publications of FEK
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 1-10 z 13.
předchozí
1
2
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2014
Model of communication usable for small and medium-sized companies for the consumer communication in social media
Ungerman, Otakar
;
Myslivcová, Světlana
2012
Faktory spokojenosti zákazníků v cestovním ruchu
Půlpánová, Lenka
;
Simová, Jozefína
2014
The effects of co-brand marketing mix strategies on customer satisfaction, trust and loyality for medium and small traders and manufactures
Kim, Ki-Pyeong
;
Kim, Yoo-Oh
;
Lee, Min-Kweon
;
Myoung-Kil, Youn
2017
An integrated model of customer loyalty in the Macedonian mobile service market
Palamidovska-Sterjadovska, Nikolina
;
Ciunova-Shuleska, Anita
2020
Face-to-face and electronic communication with customers in retailing and company performance: a case study in the electronics and communication equipment retail industry in the Czech republic
Eger, Ludvík
;
Suchánek, Petr
2015
Impact of customer satisfaction on financial results of car servicing companies: findings from Slovenia
Novak, Aleš
;
Šparl, Petra
;
Ažman, Slavko
2019
Standardization in services: assessing the impact on customer satisfaction
Koval, Oksana
;
Nabareseh, Stephen
;
Chromjaková, Felicita
2018
Analýza spokojenosti zákazníka v kontextu zpětných toků a výkonnosti podniku
Klapalová, Alena
;
Suchánek, Petr
2013
Jak vnímají image bank studenti
Faltejsková, Olga
;
Dvořáková, Lilia
2016
Vztah spokojenosti zákazníka a výkonnosti podniku
Suchánek, Petr
;
Králová, Marie
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
4
Suchánek, Petr
1
Ažman, Slavko
1
Cheraghalizadeh, Romina
1
Chromjaková, Felicita
.
další >
Předmět
12
customer satisfaction
3
product quality
3
výkonnost podniku
2
business performance
.
další >
Typ dokumentu
13
article
13
článek
Datum vydání
1
2022
1
2020
1
2019
1
2018
.
další >