Hledat


Aktuální filtry:

Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 1-10 z 10.
  • předchozí
  • 1
  • další
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2020Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČRHommerová, Dita; Fiala, Michal
2020Analysis of the awareness and popularity of the brand of a selected education and research library in the Czech Republic: A Case StudyHommerová, Dita; Šrédl, Karel; Dbalá, Kristýna
2020Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČRHommerová, Dita; Fiala, Michal
2020The Perception of CSR Activities in a Selected Segment of McDonald’s Customers in the Czech Republic and Its Effect on Their Purchasing Behavior - A Case StudyHommerová, Dita; Šrédl, Karel; Vrbková, Lucie; Svoboda, Roman
2020Why do Czech Customers Come to Upper Palatinate? Motives, Sales Volume and the Importance of Distance – A Case Study of Shopping in BavariaSegerer, Matthias; Hommerová, Dita; Šrédl, Karel
2020A Non-profit Organization Fundraising Plan – A Case Study of the Hospice of Saint Lazarus, PilsenStěhulová, Jitka; Hommerová, Dita
2020Identifying the Specifics of Marketing Communication of Non-profit Organizations in a Case Study of the Czech RepublicHommerová, Dita; Hellbach, Christiane
2022Multi-Dimensional Assessment of a Bavarian and Czech University: A Case Study of Sustainability ImplementationHerzner, Alexander; Hommerová, Dita
2023Strategické marketingové plánování chrámu chmele a pivaKochová, Eliška; Hommerová, Dita
2023Strategické marketingové plánování Chrámu chmele a pivaKochová, Eliška; Hommerová, Dita