Prohlížení dle Předmět eye-tracking

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 4 až 15 z 15 < předchozí 
Datum vydáníNázevAutor
2018Moderní technologie v marketingové komunikaci na spotřebitelském trhuŠtaif, Josef
2020Negativní emocionální apely v reklamě: vizuální pozornost a vnímáníPetrová, Tereza; Novák, Michal; Bažantová, Simona; Gunina, Daria
2019Personální marketingStuchlá, Daniela
2023Představení projektu GAČR: Identifikace bariér v procesu komunikace prostorových sociálně-demografických informacíPopelka, Stanislav; Šašinka, Čeněk; Stachoň, Zdeněk; Beitlová, Markéta; Zbiejczuk Suchá, Ladislava; Šašinková, Alžběta; Vaníček, Tomáš; Fačevicová, Kamila; Čeněk, Jiří; Kvarda, Ondřej; Voženílek, Vít
2020Realizace jednoduché BCI hry s podporou pro eyetrackerVaic, Ondřej
2021Technical pictorial instructions through the eyes of primary school teacher traineesKubíková, Michaela; Šafrová, Nicol; Štíchová, Gabriela; Vaculíková, Eliška
2023Tvorba nástroje pro generování sekvenčních grafů z eye-tracking datVojtěchovská, Michaela; Popelka, Stanislav
2023Tvorba nástrojů pro analýzu dat z ET2Spatial v prostředí GISVaníček, Tomáš; Šenkeřík, Jan; Popelka, Stanislav
2021Vnímání marketingové komunikace LGBT turismuKaplanová, Veronika
2019Vnímání Product Placementu respondenty v českých televizních seriálechSkolková, Michala
2023Využití mobilních eye-tracking brýlí pro hodnocení atraktivity geografické expozicePopelka, Stanislav; Vysloužil, Jiří
2018Využití online nástrojů pro talent management v podnikové praxi v ČRMičík, Michal