Přihlásit se
Prohlížení dle Předmět language of advertising
Přejít na:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
nebo zadejte několik prvních písmen:
Seřadit dle:
název
datum vydání
datum zaslání
Řazení:
vzestupně
sestupně
Výsledků na stránku
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autorů na záznam:
Všechny
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Zobrazují se výsledky 1 až 8 z 8
Datum vydání
Název
Autor
2012
Ausdrucksmittel zur Gestaltung der männlichen und weiblichen Rolle in der Werbung
Veithová, Jaroslava
2015
Cizojazyčné elementy v reklamě
Radová, Aneta
2016
Das Nationale als Bestandteil der Ausdrucksmittel der Werbung
Dohnalová, Veronika
2014
Elipsa v jazyce reklamy (na příkladu francouzštiny a češtiny)
Syrovátka, Jan
2022
Jazyk propagačních tiskovin
Ondrišíková, Michaela
2012
Jazyková analýza českých a německých dětských reklam v porovnání
Hájková, Markéta
2016
Linguistische Aspekte der Verkaufsförderung in den deutschsprachigen Ländern (Analyse eines semantischen Feldes:Pilsner Urquell)
Koptová, Nikola
2013
Die Werbesprache als Instrument der Beeinflussung der Verbraucher
Trefná, Denisa