Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHurtová, Danuše
dc.contributor.authorOhanková, Petra
dc.date.accepted2013-05-28
dc.date.accessioned2014-02-06T13:03:30Z
dc.date.available2012-01-15cs
dc.date.available2014-02-06T13:03:30Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-26
dc.identifier49694
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10558
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá prezentací jazykových funkcí prostřednictvím příběhů pod "guided-discovery" vedením na druhém stupni ZŚ. Konkrétně tato práce zkoumá zda jsou příběhy pod "gouided-discovery" vedením efektivním a pro žáky atraktivním způsobem výuky jazykových funkcí. Teoretická část představuje jednotlivé pojmy hypotézy. Popisuje jazykové funkce a jejich dělení, zaměřuje se na "guided-discovery" jako způsob prezentace nové látky a detailně se věnuje využití příběhů ve výuce. Praktická část pak představuje metody výzkumu a jeho hlavní výsledky.cs
dc.format77 s. (127 506 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49694-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectjazyková funkcecs
dc.subjectpříběhycs
dc.subjectguided discoverycs
dc.subjectvýuka angličtinycs
dc.titleJazykové funkce prostřednictvím příběhů v angličtině na 2. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeLanguage Functions through Storytelling in English teaching at Upper Primary Schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis deals with presentation of language functions through storytelling under guided-discovery leading at upper primary school. Concretely this work researches whether storytelling under guided-discovery leading in effective and for students attractive way of presenting language functions. The theoretical part introduces individual terms of the hypothesis. It describes language functions and their division, "guided-discovery" as a way of presenting new language structures and storytelling in English teaching. The practical part of the thesis introduces methods of the research and its major findings.en
dc.subject.translatedlanguage functionen
dc.subject.translatedstorytellingen
dc.subject.translatedguided discoveryen
dc.subject.translatedenglish teachingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Ohankova_Petra_2013.pdfPlný text práce867,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ohankova V.pdfPosudek vedoucího práce126,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ohankova O.pdfPosudek oponenta práce101,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ohankova P.pdfPrůběh obhajoby práce36,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/10558

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.