Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hurtová, Danuše | |
dc.contributor.author | Ohanková, Petra | |
dc.date.accepted | 2013-05-28 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T13:03:30Z | |
dc.date.available | 2012-01-15 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T13:03:30Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-26 | |
dc.identifier | 49694 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/10558 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá prezentací jazykových funkcí prostřednictvím příběhů pod "guided-discovery" vedením na druhém stupni ZŚ. Konkrétně tato práce zkoumá zda jsou příběhy pod "gouided-discovery" vedením efektivním a pro žáky atraktivním způsobem výuky jazykových funkcí. Teoretická část představuje jednotlivé pojmy hypotézy. Popisuje jazykové funkce a jejich dělení, zaměřuje se na "guided-discovery" jako způsob prezentace nové látky a detailně se věnuje využití příběhů ve výuce. Praktická část pak představuje metody výzkumu a jeho hlavní výsledky. | cs |
dc.format | 77 s. (127 506 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49694 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | jazyková funkce | cs |
dc.subject | příběhy | cs |
dc.subject | guided discovery | cs |
dc.subject | výuka angličtiny | cs |
dc.title | Jazykové funkce prostřednictvím příběhů v angličtině na 2. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Language Functions through Storytelling in English teaching at Upper Primary School | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Diploma thesis deals with presentation of language functions through storytelling under guided-discovery leading at upper primary school. Concretely this work researches whether storytelling under guided-discovery leading in effective and for students attractive way of presenting language functions. The theoretical part introduces individual terms of the hypothesis. It describes language functions and their division, "guided-discovery" as a way of presenting new language structures and storytelling in English teaching. The practical part of the thesis introduces methods of the research and its major findings. | en |
dc.subject.translated | language function | en |
dc.subject.translated | storytelling | en |
dc.subject.translated | guided discovery | en |
dc.subject.translated | english teaching | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Ohankova_Petra_2013.pdf | Plný text práce | 867,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Ohankova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 126,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Ohankova O.pdf | Posudek oponenta práce | 101,34 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Ohankova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 36,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10558
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.