Název: | GPU-Optimized Bi-Directional Path Tracing |
Autoři: | Bogolepov, Denis Ulyanov, Danila Sopin, Dmitry Turlapov, Vadim |
Citace zdrojového dokumentu: | WSCG 2013: Poster Proceedings: 21st International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision in co-operation with EUROGRAPHICS Association, p. 57-60. |
Datum vydání: | 2013 |
Nakladatel: | Václav Skala - UNION Agency |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://wscg.zcu.cz/WSCG2013/!_2013-WSCG-Poster-Proceedings.pdf http://hdl.handle.net/11025/10619 |
ISBN: | 978-80-86943-76-3 |
Klíčová slova: | realistická obrazová syntéza;globální osvětlení;sledování cesty;grafické procesory |
Klíčová slova v dalším jazyce: | realistic image synthesis;global illumination;bidirectional path tracing;graphic processing units |
Abstrakt: | In this paper we present a light-weight modification of bi-directional path tracing algorithm that is optimized for massively parallel architectures with limited memory, like GPU. The amount of computations performed by the algorithm is still comparable to unidirectional path tracing. Though modified algorithm preserves some benefits of general bi-directional path tracing and handles indirect illumination and caustics quite efficiently. |
Práva: | © Václav Skala - UNION Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | WSCG 2013: Poster Proceedings |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bogolepov.pdf | Plný text | 304,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10619
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.