Název: | Hybrid Terrain Shadow Ray Casting |
Autoři: | Sakalauskas, Tomas |
Citace zdrojového dokumentu: | WSCG '2008: Communication Papers: The 16-th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision in co-operation with EUROGRAPHICS: University of West Bohemia, Plzen, Czech Republic, February 4 - 7, 2008, p. 175-182. |
Datum vydání: | 2008 |
Nakladatel: | Václav Skala - UNION Agency |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://wscg.zcu.cz/wscg2008/Papers_2008/short/!_WSCG2008_Short_final.zip http://hdl.handle.net/11025/11119 |
ISBN: | 978-80-86943-16-9 |
Klíčová slova: | krajinné stíny;vizualizace vysokého pole;vykreslování;detekce siluety;terén |
Klíčová slova v dalším jazyce: | landscape shadows;height field visualization;rendering;ray casting;silhouette detection;terrain |
Abstrakt: | This paper describes an efficient algorithm for real-time terrain shadowing by directional light. The main concept for this algorithm is fast preprocessing stage in model space that dramatically speeds up shadow calculation for pixels in rasterization phase. Preprocessing is very fast and can be performed every frame still achieving interactive frame rates. Therefore it is suitable for dynamic height field and moving light source visualization. |
Práva: | © Václav Skala - UNION Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | WSCG '2008: Communication Papers |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Sakalauskas.pdf | Plný text | 2,01 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/11119
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.