Název: Constructing the layer representation of polygons in parallel
Autoři: Martínez, F.
Rueda, A. J.
Feito, F. R.
Citace zdrojového dokumentu: WSCG '2005: Short Papers: The 13-th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision 2005 in co-operation with EUROGRAPHICS, p. 17-20.
Datum vydání: 2005
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://wscg.zcu.cz/WSCG2005/Papers_2005/Short/!WSCG2005_Short_Proceedings_Final.pdf
http://hdl.handle.net/11025/11199
ISBN: 80-903100-9-5
Klíčová slova: reprezentace grafických objektů;paralelní geometrické algoritmy
Klíčová slova v dalším jazyce: graphic object representations;parallel geometric algorithms
Abstrakt: For several years we have developed a scheme for representing polygons and 3D polyhedra by means of layers of triangles and tetrahedra, together with effective algorithms for basic geometric operations on the represented objects. In this paper we explore the optimization of some of these algorithms by parallel processing techniques.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:WSCG '2005: Short Papers

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Martinez.pdfPlný text43,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/11199

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.