Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorUhl Skřivanová, Věra
dc.contributor.authorAlbrechtová, Veronika
dc.contributor.refereeKomzáková, Martina
dc.date.accepted2014-08-25
dc.date.accessioned2015-03-25T09:24:07Z
dc.date.available2012-12-07cs
dc.date.available2015-03-25T09:24:07Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-30
dc.identifier54559
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12288
dc.description.abstractDiplomová práce navazuje na výzkumné nálezy bakalářské práce a rozšiřuje jejich pole zkoumání o nové otázky.Zabývá se otázkou integrace vizuálních a verbálních výrazových prostředků v předmětu mediální výchova. Zkoumá specifika integrace vizuálních a verbálních výrazových prostředků v rámci školního úkolu mediální výchovy. Pozoruje reakce žáků na vyučování mediální výchovy s mezioborovými úkoly (výtvarně-jazykovými). Zjišťuje, zda jsou naplňovány cíle RVP v hodinách, kde jsou cíleně využívány vizuální a verbální výrazové prostředky. A charakterizuje, jakými způsoby dochází v hodinách mediální výchovy k využívání vizuálních a verbálních výrazových prostředků.cs
dc.format89 s., XXXVII s. (228 082 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmediální výchovacs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectintegrovaná výukacs
dc.subjectprůřezová tématacs
dc.subjectverbální a vizuální komunikacecs
dc.subjectmezioborový přístupcs
dc.titleMediální výchova jako možnost integrace vizuálních a verbálních výrazových prostředkůcs
dc.title.alternativeMedia Education as the possibility of integrating visual and verbal expressionsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra výtvarné kulturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis builds on the research findings of my bachelor thesis and broadens their field of exploration with new questions. It explores the question of the integration of visual and verbal means of expression in the subject of Media Education. It examines the specifics of the integration of visual and verbal means of expression within the school role of Media Education. It observes the students' responses to the Media Education with interdisciplinary tasks (artistically-language). It determines whether the RVP objectives are being achieved in lessons where the visual and verbal means of expression are used purposefully. It characterizes the ways in which the visual and verbal means of expression are used in the lessons of Media Education.en
dc.subject.translatedmedia educationen
dc.subject.translatedintegrationen
dc.subject.translatedintegrated learningen
dc.subject.translatedtransversal topicen
dc.subject.translatedverbal and visual communicationen
dc.subject.translatedinterdisciplinary approachen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Albrechtova.pdfPlný text práce3,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN - Albrechtova Veronika - vedouci - Uhl Skrivanova - 2014.pdfPosudek vedoucího práce1,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN - Albrechtova Veronika - oponent - Komzakova - 2014.pdfPosudek oponenta práce1,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Albrechotva Veronika 2014.pdfPrůběh obhajoby práce605,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12288

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.