Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSvobodová, Jiřina
dc.contributor.authorEretová, Kristýna
dc.date.accepted2014-05-22
dc.date.accessioned2015-03-25T09:31:52Z
dc.date.available2011-12-02cs
dc.date.available2015-03-25T09:31:52Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-15
dc.identifier49135
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13086
dc.description.abstractDiplomová práce je věnována jazyku reklamních materiálů a návodů k použití. První kapitola se zabývá teoretickými aspekty reklamy a je rozdělena do čtyř podkapitol. Jsou vymezeny základní pojmy jako je reklama, její druhy a funkce, jazykový styl v reklamě aj., dále jsou uváděna některá fakta z historie masmédií a nastíněny stručně dějiny reklamy. Druhá kapitola s šesti podkapitolami má praktický charakter, analyzuje excerpovaný reklamní materiál z hlediska sémantického a gramatického, dále je porovnávána ekvivalentnost různých návodů k použití v ruštině a češtině. Poslední část práce charakterizuje učebnice ruského jazyka z hlediska výskytu reklamních textů, s využitím reklamních letáků předkládá řadu konkrétních námětů pro praktické použití při výuce ruštiny.cs
dc.format89 s. (169 347 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49135-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectreklamní textcs
dc.subjectkonzumentcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectfunkční stylycs
dc.subjectmasmédiacs
dc.subjectlingvistikacs
dc.subjectsémantikacs
dc.subjectgramatikacs
dc.subjectnávodcs
dc.titleJazyk propagačních materiálů a návodů k použitícs
dc.title.alternativeLanguage of promotional printed matters and instructions for useen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra ruského a francouzského jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is devoted to the language of advertising materials and instructions for use. The first chapter deals with the theoretical aspects of advertising and it is divided into four sections. They are defined the basic concepts such as advertising, its types and functions, language style in advertising and others. Next they are listed some facts from history of mass media and the history of advertising is briefly outlined. The second chapter with six sections is practical. It analyzes the excerpted advertising material from the semantic and grammatical point of view. The equivalence of different user manuals in Russian and English is also compared. The last part of this thesis describes the Russian language textbooks from the point of appearance of advertising texts. It presents a number of specific suggestions for practical use in teaching Russian using leaflets.en
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedadvertising texten
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translatedproducten
dc.subject.translatedfunctional stylesen
dc.subject.translatedmass mediaen
dc.subject.translatedlinguisticsen
dc.subject.translatedgrammaren
dc.subject.translatedsemanticsen
dc.subject.translatedinstructionen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRF)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jazyk propagacnich materialu a navodu k pouziti.pdfPlný text práce6,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos-Eretova-Svob.pdfPosudek vedoucího práce281,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos-Eretova- Ryk.pdfPosudek oponenta práce149,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obh-Eretova.pdfPrůběh obhajoby práce72,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13086

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.