Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikace ZČU / UWB Publications
Časopisy ZČU / UWB Journals
Journal of WSCG
Volume 14 (2006)
Number 1-3 (2006)
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 11-17 z 17.
předchozí
1
2
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2006
Real-time plane-sweep with local strategy
Nozick, Vincent
;
Michelin, Silvain
;
Arquès, Didier
2006
Volume wires: a framework for empirical non-linear deformation of volumetric datasets
Walton, S. J.
;
Jones, M. W.
2006
Reusing frames in camera animation
Méndez-Feliu, Álex
;
Sbert, Mateu
;
Szirmay-Kalos, László
2006
Real time rendering of atmospheric scattering and volumetric shadows
Venceslas, Biri
;
Didier, Argués
;
Sylvain, Michelin
2006
GPU-based appearance preserving trimmed NURBS rendering
Guthe, Michael
;
Balázs, Ákos
;
Klein, Reinhard
2006
View-dependent tetrahedral meshing and rendering using arbitrary segments
Sondershaus, Ralf
;
Straßer, Wolfgang
2006
Optimizing GPU Volume Rendering
Ruijters, Daniel
;
Vilanova, Anna
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
1
Anlauf, Joachim K.
1
Arquès, Didier
1
Balázs, Ákos
1
Banisch, Sven
.
další >
Předmět
2
grafické procesory
2
graphic processing units
2
objemové vykreslování
2
rendering
.
další >
Typ dokumentu
17
článek