Název: | Site specific |
Další názvy: | Site specific |
Autoři: | Hofmanová, Eva |
Vedoucí práce/školitel: | Merta, Vladimír |
Oponent: | Zet, Martin |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/14093 |
Klíčová slova: | site specific;genius loci;krajina;video;performance;historie;energie míst;akvarel |
Klíčová slova v dalším jazyce: | site specific;genius loci;landscape;video;performance;history;power seats;aquarelle |
Abstrakt: | V první části své diplomové práce se snažím definovat termín site specific a hlouběji proniknout do této problematiky. Dále se zabývám pochopením vybraných krajin prostřednictvím akvarelové malby a popisu jejich charakteru. Zdůrazňuji zde popis jednotlivých míst, jež jsem navštívila (okolí Bohuslavic nad Metují, Dolní Moravy a Králického Snežníku, a Vysočiny). Druhá část je věnována procesu tvorby, tj. natáčení v terénu, zakomponování performancí do krajin, proces střihu a postprodukce. V této části se dále podrobněji věnuji popisu technologických postupů. Třetí část je zaměřena na charakteristiku vytvořených videí, rozebírám zde do detailu skladbu střihu, zvuku a performancí. Uvažuji zde o konečné instalaci videí a možnosti její prezentace v budově Fakulty designu a umění Ladislava Sutnara. V poslední části textu se zabývám sebereflexí výsledného díla a snažím se objektivně poukázat na silné a slabé stránky své diplomové práce. |
Abstrakt v dalším jazyce: | In the first part of my master thesis I try to define the term "site-specific" and I try immerse myself deeper into this dilemma. Next thing I deal with is understanding of selected landscapes by means of aquarelle and by description of its character. I emphasise a description of every particular place I visited (surroundings of Bohuslavice nad Metují, Dolni Morava a Kralický Snežník and Vysočina). The second part I dedicate myself to the process of creation, shooting on locations, compositing of performances into the landscape, video editing a post production. In this part I describe technological procedures used here in a broader detail. The third part is focused on characterisation of things created. I analyse in detail the composition of shots, sounds and performances. I try to imagine my final video-installation and it's possibilities of presentation in the building of Ladislav Sutnar Faculty of Design and Art. In the last part I deal with the self-reflection of my work's final stage and I try to be objective in recounting both strong and weak spots of my work. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (UUD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
teoreticka cast_Eva Hofmanova.pdf | Plný text práce | 6,24 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hofmanova.pdf | Posudek vedoucího práce | 186,66 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hofmanova.pdf(1).pdf | Posudek oponenta práce | 104,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hofmanova.pdf(2).pdf | Průběh obhajoby práce | 138,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/14093
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.