Název: | Edukace nemocného s psoriázou |
Další názvy: | Education of patients with psoriasis |
Autoři: | Cemperová, Kateřina |
Vedoucí práce/školitel: | Nováková, Jaroslava |
Oponent: | Hrstková, Pavla |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/14745 |
Klíčová slova: | psoriáza;edukace;edukační proces |
Klíčová slova v dalším jazyce: | psoriasis;education;educational process |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zabývá problematikou psoriázy a edukací pacientů, u kterých bylo onemocnění diagnostikováno. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na anatomii a funkci kůže, psoriázu a edukaci. Praktická část mapuje problematiku edukace pacientů s psoriázou. Pro získání informací, byla zvolena metoda kvantitativního výzkumu pomocí anonymního dotazníkového šetření. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The bachelor thesis deals with issue psoriasis and education, in whom disease was diagnosed. The thesis dividend into theoretical and practical part. The theoretical part focused on the anatomy, function of the skin, psoriasis and education. The practical part of the survey on the education of patients with psoriasis. To obtain information, about chosen method of quantitative research using anonymous questionnaires. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Katerina Cemperova - BP.pdf | Plný text práce | 800,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cemperova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 59,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cemperova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 476,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cemperova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 431,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/14745
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.