Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠafránková, Dagmar
dc.contributor.authorKopecká, Kateřina
dc.date.accepted2014-08-25
dc.date.accessioned2015-03-25T09:47:48Z
dc.date.available2011-12-02cs
dc.date.available2015-03-25T09:47:48Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-30
dc.identifier49853
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14835
dc.description.abstractCílem této práce bylo zjištění zastávaných postojů učitelů prvního stupně ZŠ a rodičů v Plzeňském kraji. Práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá základními pojmy sexuální výchovy, metodami a formami, osobností učitele sexuální výchovy na prvním stupni a jeho připraveností. Praktická část je zpracována formou dotazníků. Dotazníky byly vytvořeny pro učitele i rodiče. Z výsledků vyplynulo, že je třeba zvýšit kvalifikaci učitelů sexuální výchovy a rozšířit spolupráci rodiny a školy v oblasti sexuální výchovy.cs
dc.format88 s. (162 869 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsexuální výchovacs
dc.subjectsexualitacs
dc.subjectprimární školacs
dc.subjectučitel sexuální výchovycs
dc.subjectRámcový vzdělávací programcs
dc.titlePostoje rodičů a učitelů k sexuální výchově na 1. stupni základních škol v Plzeňském krajics
dc.title.alternativeAttitudes of parents and teachers to the sex education at the primary schools in the Pilsen regionen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to find out about parents' and primary school teachers' attitudes towards sex and relationships education in Pilsen region. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is focused on elementary terms of sex education, methods and forms, teachers of sex education on primary school and their prepared. Practical part is based on the results of questionnaires for teachers and parents. The results show importance of increase the qualifications of teachers of sex education and extend cooperation between family and teachers.en
dc.subject.translatedsex educationen
dc.subject.translatedsexualityen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedteacher of sexu educationen
dc.subject.translatedFramework educational programmeen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Katerina Konasova.pdfPlný text práce1,63 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Konasova VP.pdfPosudek vedoucího práce40,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Konasova OP.pdfPosudek oponenta práce29,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Konasova O.pdfPrůběh obhajoby práce14,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14835

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.