Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠimota, Jan
dc.contributor.authorPabian, Štěpán
dc.contributor.refereeBlechová, Šárka
dc.date.accepted2014-06-26
dc.date.accessioned2015-03-25T09:51:45Z
dc.date.available2013-10-14cs
dc.date.available2015-03-25T09:51:45Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-06
dc.identifier58648
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15268
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce je zaměřena na aplikaci Lean Managementu v servisních činnostech v elektrotechnice. V první části této bakalářské práce je formou rešerše popsáno, co znamená Lean Management, jeho historie, použití a jaký dopad má na chod společností, ve kterých je aplikován. V druhém bodě zadání je popsán rozdíl mezi servisním a výrobním podnikem, jednotlivé kroky při procesech v těchto podnicích a jaký vliv má push-pull systém. Poslední částí je použití případové studie v konkrétním servisním podniku, který se zabývá servisními činnostmi elektronických zařízení.cs
dc.format42 s. (60 827 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectlean managementcs
dc.subjectvýrobacs
dc.subjectSix sigmacs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectplýtvánícs
dc.subjectservisní podnikcs
dc.subjectprocescs
dc.subjectpřípadová studiecs
dc.titleAplikace Lean Managementu do servisních činností v elektrotechnicecs
dc.title.alternativeThe Lean Management aplication in service acitivities in electrical engineeringen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra technologií a měřenícs
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe master theses presents the principles of Lean Management applied in service activities in electrical engineering. In the first part of this thesis is a form of research describing what is Lean Management, its history, use, and what impact it has on the operation of the companies in which it is applied. The second point of the task explains the differences between service and manufacturing companies, individual steps in the processes in these businesses and the influence of the push-pull system. The last part is the use of case studies in a specific service company engaged in the service activities of electronic devices.en
dc.subject.translatedlean managementen
dc.subject.translatedmanufacturingen
dc.subject.translatedSix sigmaen
dc.subject.translatedoptimizationen
dc.subject.translatedwasteen
dc.subject.translatedservice companyen
dc.subject.translatedprocessen
dc.subject.translatedcase studyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s work (KET)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Stepan Pabian.pdfPlný text práce1,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058648_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce295,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058648_oponent.pdfPosudek oponenta práce384,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058648_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce169,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15268

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.