Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková, Gabriela | |
dc.contributor.author | Rychtařík, Stanislav | |
dc.date.accepted | 2014-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:52:26Z | - |
dc.date.available | 2012-02-01 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:52:26Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-26 | |
dc.identifier | 49728 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/15349 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá vytvářením kritérií pro hodnocení mluveného projevu. První část, sloužící jako teoretický rámec pro následný výzkum, předkládá čtenáři důvody, které vedly k vybrání tohoto tématu, a vysvětluje termíny mluvení, hodnocení a hodnotící kritéria v kontextu hodnocení mluveného projevu. Výzkum byl proveden pomocí dotazníků a mapuje současné praktiky učitelů v oblasti hodnocení mluveného projevu. Výsledky výzkumu odhalily nejčastěji používané úkoly pro hodnocení mluveného projevu, preference učitelů ohledně jednotlivých typů hodnocení a fakt, že kritéria, která učitelé pro jednotlivé typy úkolů stanovují, se poměrně značně liší. Výsledky výzkumu jsou okomentovány a možné příčiny jsou zmíněny. V závěru práce jsou prodiskutovány možné implikace pro učení jazyků. | cs |
dc.format | 43 s. (97 317 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49728 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | mluvní dovednosti | cs |
dc.subject | hodnocení | cs |
dc.subject | hodnotící kritéria | cs |
dc.subject | úkoly pro hodnocení mluveného projevu | cs |
dc.title | Vytváření kritérií pro hodnocení | cs |
dc.title.alternative | Designing Criteria to Assess Speaking Skills | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This graduate thesis deals with designing criteria to assess speaking skills. The first section, serving as a theoretical basis for the subsequent research, presents readers with the reasons for selecting this topic and explains the terms speaking, assessment and assessment criteria in the context of assessing speaking skills. The research, conducted by means of teacher questionnaires, maps the teachers' current practices in the field of the assessment of speaking skills. The results of the research revealed the most frequently employed speaking assessment tasks, teachers' preferences in types of assessment and the fact that the criteria teachers select for individual speaking assessment tasks differ quite significantly. Subsequently, the results are commented on, and possible reasons for their occurrence are mentioned. Implications of the results for language teaching are discussed at the end of the thesis. | en |
dc.subject.translated | speaking skills | en |
dc.subject.translated | assessment | en |
dc.subject.translated | assessment criteria | en |
dc.subject.translated | speaking assessment tasks | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
dp_Rychtarik.pdf | Plný text práce | 426,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rychtarik V.pdf | Posudek vedoucího práce | 556,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rychttarik O.pdf | Posudek oponenta práce | 552,48 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rychtarik P.pdf | Průběh obhajoby práce | 299,72 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/15349
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.