Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková, Gabriela
dc.contributor.authorRychtařík, Stanislav
dc.date.accepted2014-08-27
dc.date.accessioned2015-03-25T09:52:26Z-
dc.date.available2012-02-01cs
dc.date.available2015-03-25T09:52:26Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-26
dc.identifier49728
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15349
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá vytvářením kritérií pro hodnocení mluveného projevu. První část, sloužící jako teoretický rámec pro následný výzkum, předkládá čtenáři důvody, které vedly k vybrání tohoto tématu, a vysvětluje termíny mluvení, hodnocení a hodnotící kritéria v kontextu hodnocení mluveného projevu. Výzkum byl proveden pomocí dotazníků a mapuje současné praktiky učitelů v oblasti hodnocení mluveného projevu. Výsledky výzkumu odhalily nejčastěji používané úkoly pro hodnocení mluveného projevu, preference učitelů ohledně jednotlivých typů hodnocení a fakt, že kritéria, která učitelé pro jednotlivé typy úkolů stanovují, se poměrně značně liší. Výsledky výzkumu jsou okomentovány a možné příčiny jsou zmíněny. V závěru práce jsou prodiskutovány možné implikace pro učení jazyků.cs
dc.format43 s. (97 317 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49728-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmluvní dovednostics
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjecthodnotící kritériacs
dc.subjectúkoly pro hodnocení mluveného projevucs
dc.titleVytváření kritérií pro hodnocenícs
dc.title.alternativeDesigning Criteria to Assess Speaking Skillsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis graduate thesis deals with designing criteria to assess speaking skills. The first section, serving as a theoretical basis for the subsequent research, presents readers with the reasons for selecting this topic and explains the terms speaking, assessment and assessment criteria in the context of assessing speaking skills. The research, conducted by means of teacher questionnaires, maps the teachers' current practices in the field of the assessment of speaking skills. The results of the research revealed the most frequently employed speaking assessment tasks, teachers' preferences in types of assessment and the fact that the criteria teachers select for individual speaking assessment tasks differ quite significantly. Subsequently, the results are commented on, and possible reasons for their occurrence are mentioned. Implications of the results for language teaching are discussed at the end of the thesis.en
dc.subject.translatedspeaking skillsen
dc.subject.translatedassessmenten
dc.subject.translatedassessment criteriaen
dc.subject.translatedspeaking assessment tasksen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dp_Rychtarik.pdfPlný text práce426,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rychtarik V.pdfPosudek vedoucího práce556,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rychttarik O.pdfPosudek oponenta práce552,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rychtarik P.pdfPrůběh obhajoby práce299,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15349

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.