Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková, Gabriela | |
dc.contributor.author | Jenčíková, Zuzana | |
dc.date.accepted | 2014-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:52:27Z | - |
dc.date.available | 2012-02-06 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:52:27Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2013-06-27 | |
dc.identifier | 49792 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/15350 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá tématem autonomie studenta. Zahrnuje i širší souvislosti s tímto tématem spojené - např. učební styly, učební strategie, motivace. Zachycuje i roli učitele v autonomii studenta. Výzkum popisuje názory, postoje a potřeby středoškolských studentů ve vztahu k uvedené problematice. Srovnává odpovědi studentů s nejlepším a nejhorším prospěchem v předmětu Anglický jazyk. | cs |
dc.format | 50 s. (121 690 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | autonomie studenta | cs |
dc.subject | učební styly | cs |
dc.subject | učební strategie | cs |
dc.subject | motivace | cs |
dc.title | Rozvoj autonomie studentů na středních školách | cs |
dc.title.alternative | Developing Autonomy in Secondary School Language Learners | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis is focused on learner autonomy. It deals with wider context concerning this topic, e.g. learning styles, learning strategies, motivation. The thesis also discusses the role of teachers in learner autonomy. The research describes opinions, attitudes and needs of secondary school students in relation with presented issues. The results of the research compares the answers of the students with the best marks and the students with the worst marks in English classes. | en |
dc.title.other | Rozvoj autonomie studentů na středních školách | cs |
dc.subject.translated | learner autonomy | en |
dc.subject.translated | learning strategies | en |
dc.subject.translated | learning styles | en |
dc.subject.translated | motivation | en |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Jencikova_DP.pdf | Plný text práce | 688 kB | Adobe PDF | View/Open |
Jencikova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 552 kB | Adobe PDF | View/Open |
Jencikova O.pdf | Posudek oponenta práce | 792,16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Jencikova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 308,34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/15350
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.