Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková, Gabriela | |
dc.contributor.author | Hrušková, Věra | |
dc.date.accepted | 2014-05-20 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:52:28Z | |
dc.date.available | 2012-12-03 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:52:28Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-11 | |
dc.identifier | 54899 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/15355 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá projektovou výukou na ZŠ. Teoretická část popisuje elementární znaky projektové metody a demonstruje její výhody a nevýhody. Další část je věnována plánování projektu a krokům, které jsou nezbytné pro úspěšnou realizaci projektu. Praktická část analyzuje data získaná na konkrétní ZŠ a prozkoumává atraktivitu projektové výuky mezi žáky a učiteli. Závěr práce komentuje slabé a silné stránky realizovaného projektu a navrhuje řešení jeho problematických částí. | cs |
dc.format | 46 s. (76 679 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=54899 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | projektová výuka | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | plánování | cs |
dc.subject | výhody | cs |
dc.subject | nevýhody | cs |
dc.subject | průzkum | cs |
dc.subject | komiks | cs |
dc.title | Projektové vyučování angličtiny jako cizího jazyka na základní škole: Od teorie k praxi | cs |
dc.title.alternative | Project-Based Learning of English as a Foreign Language in Primary Schools: From Theory to Practice | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with project method at primary school. The theoretical part describes the essential parts of the method and demonstrates its advantages and also disadvantages. The next part is dedicated to planning of the project and to steps needed for a successful realization of the project. The practical part analyzes the gathered data and investigates the atractiveness of PBL among learners and their teachers. The last part of the thesis comments weaknesses and also strenghth points of the project and suggests solution of its problematic parts. | en |
dc.title.other | Projektové vyučování angličtiny jako cizího jazyka na základní škole: Od teorie k praxi | cs |
dc.subject.translated | project-based learning | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | planning | en |
dc.subject.translated | advanatages | en |
dc.subject.translated | disadvantages | en |
dc.subject.translated | research | en |
dc.subject.translated | comics | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
MA_Thesis_Portal.pdf | Plný text práce | 2,09 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hruskova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 534,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hruskova O.pdf | Posudek oponenta práce | 1,01 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hruskova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 331,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/15355
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.