Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková, Gabriela
dc.contributor.authorKačán, Ondřej
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:52:30Z-
dc.date.available2013-01-29cs
dc.date.available2015-03-25T09:52:30Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-14
dc.identifier55164
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15358
dc.description.abstractTato diplomová práce zkoumá obecné povědomí žáků středních škol o teoriích, možnostech a postupech osvojování druhého jazyka. Práce obsahuje popis některých základních teorií SLA, na které navazuje praktický výzkum formou dotazníku vyplněného žáky gymnázia. Cílem bylo zjistit celkovou informovanost žáků a nalézt body na které je třeba se v budoucnu zaměřit. Práce nadále obsahuje návrhy na možné využití získaných informací v pedagogickém prostředí.cs
dc.format64 s. (78 500 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsecond language acquisitioncs
dc.subjectbehaviorismcs
dc.subjectnativistcs
dc.subjectfirst language acquisitioncs
dc.subjectnatural ordercs
dc.subjectpsycholinguisticcs
dc.subjectinterlanguagecs
dc.titleAkvizice druhého jazyka a její využití ve tříděcs
dc.title.alternativeSecond language acquisiton and its classroom applicationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with grammar school students´ awareness of second language acquisition. The work examines six different SLA theories based on reputable authors, and investigates the students´ level of agreement with them. The examined theories are as follows: Behaviorist Theory, Nativist Theory, Creative Construction Theory, Natural Approach, Interlanguage and its Psycholinguistic Aspects.The result of the questionnaire shows awareness of some of the theories as well as it shows variance or disagreement towards the others.en
dc.subject.translatedsecond language acquisitionen
dc.subject.translatedbehaviorismen
dc.subject.translatednativisten
dc.subject.translatedfirst language acquisitionen
dc.subject.translatednatural orderen
dc.subject.translatedpsycholinguisticen
dc.subject.translatedinterlanguageen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP ONDREJ KACAN.pdfPlný text práce876,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kacan V.pdfPosudek vedoucího práce543,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kacan O.pdfPosudek oponenta práce906,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kacan P.pdfPrůběh obhajoby práce339,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15358

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.