Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Lišková, Libuše | |
dc.contributor.author | Běhounková, Kristýna | |
dc.date.accepted | 2014-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:52:31Z | |
dc.date.available | 2012-12-18 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:52:31Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-30 | |
dc.identifier | 55166 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/15360 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá užitím filmů založených na románech při výuce anglického jazyka. Práce poskytuje inspiraci pro práci s filmy v hodinách a také kritéria, kterých by se měl učitel držet při výběru filmů. Jsou zde diskutovány genderové rozdíly mezi studenty a jejich vliv na výběr filmu a také informace o receptivních dovednostech. V praktické části jsou prezentovány výsledky z dotazníků, které poskytují informace o genderových preferencích i o užívání filmů v českých a anglických školách. | cs |
dc.format | 47 s. (78 192 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=55166 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | poslech | cs |
dc.subject | čtení | cs |
dc.subject | genderové preference | cs |
dc.subject | film | cs |
dc.subject | kniha | cs |
dc.subject | video | cs |
dc.subject | aktivita | cs |
dc.subject | třída | cs |
dc.subject | dovednosti | cs |
dc.title | Užití filmů založených na románech k trénování poslechových dovedností a podnícení zájmu studentů k rozsáhlému čtení | cs |
dc.title.alternative | Using films based on novels to practice listening skills and stimulate students´interest in extensive reading | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with using of films based on novels during English lessons. The thesis provides inspiration for using of films in classrooms as well as criterions for choosing of films. Gender differences and their influence on choosing of films and also receptive skills are discussed there. Results from questionnaires that provides information about gender preferences and also about using of films in Czech and English classrooms are presented in the practical part of the thesis. | en |
dc.subject.translated | listening | en |
dc.subject.translated | reading | en |
dc.subject.translated | gender preferences | en |
dc.subject.translated | film | en |
dc.subject.translated | book | en |
dc.subject.translated | video | en |
dc.subject.translated | activity | en |
dc.subject.translated | class | en |
dc.subject.translated | skills | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Kristyna Behounkova.pdf | Plný text práce | 741,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Behounkova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 687,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Behounkova O.pdf | Posudek oponenta práce | 659,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Behounkova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 285,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/15360
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.