Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Lišková, Libuše | |
dc.contributor.author | Kotenová, Petra | |
dc.date.accepted | 2014-05-20 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:52:31Z | - |
dc.date.available | 2012-12-11 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:52:31Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-11 | |
dc.identifier | 55171 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/15362 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá mluveným projevem v anglického jazyka a jak může být zlepšen používáním písní a říkanek. V teoretické části je vysvětlen pojem connected speech, prvky, které jej tvoří a možné způsoby a důvody k používání písní a říkanek v hodinách anglického jazyka. Praktická část práce se zabývá výzkumem, který byl realizován za základní škole. JEho výsledky jsou popsány pomocí grafů, tabulek a komentářů. V závěru práce jsou popsány důsledky pro učitele, možnosti budoucího výzkumu a omezení provedeného výzkumu. | cs |
dc.format | 55 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=55171 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | mluvený projev | cs |
dc.subject | vyučování | cs |
dc.subject | výslovnost | cs |
dc.subject | rytmus | cs |
dc.subject | intonace | cs |
dc.subject | vázání slov | cs |
dc.subject | třídní výzkum | cs |
dc.title | Použití písní a říkanek jako pomůcky studentům s vázáním slov | cs |
dc.title.alternative | Using songs and rhymes to help learners of English with connected speech | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with connected speech in English and how it can be improved when using songs and rhymes. In the theoretical background chapter, the term connected speech is described, individual aspects of connected speech are explained and possible ways and reasons of using songs and rhymes in English lessons. The second part of the thesis describes the classroom research carried out at the elementary school. Its results are presented in graphs and tables and commented upon. Finally, implications for teachers, limitations of the research which had occurred and possible suggestions for further research are discussed. | en |
dc.subject.translated | connected speech | en |
dc.subject.translated | teaching | en |
dc.subject.translated | pronunciation | en |
dc.subject.translated | rhythm | en |
dc.subject.translated | intonation | en |
dc.subject.translated | linking | en |
dc.subject.translated | class research | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Kotenova.pdf | Plný text práce | 1,49 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kotenova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 664,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kotenova O.pdf | Posudek oponenta práce | 1,23 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kotenova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 325,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/15362
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.