Název: Hry rozvíjející slovní zásobu ve výuce žáků mladšího školního věku
Další názvy: Using Vocabulary Games in Practising Vocabulary in Young Learners Classes
Autoři: Jindrová, Soňa
Vedoucí práce/školitel: Hurtová, Danuše
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/15364
Klíčová slova: anglický jazyk;Rámcový vzdělávací program;žáci mladšího školního věku;slovní zásoba;didaktická hra;jazykové hry;výzkum;experiment;dotazník
Klíčová slova v dalším jazyce: english language;Framework educational programme;young leaners;vocabulary;educational game;language games;research;experiment;questionnaire
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá využitím jazykových her ve výuce anglického jazyka u žáků mladšího školního věku. Jejím hlavním cílem bylo odpovědět na dvě otázky. První otázka byla, zda jsou jazykové hry efektivním nástrojem při výuce a do jaké míry mohou přispět k zlepšení znalostí. Druhá otázka zkoumala, jaký byl ohlas dětí na hraní her při hodinách anglického jazyka.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis deals with vocabulary language games and their using in practising vocabulary in young learners classes. The thesis aim is to answer two questions: 1.Are the vocabulary language games an effective tool for practising vocabulary and to what extent can they contribute to pupils' improvement? 2.What was the pupils' response to playing games?
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
USING VOCABULARY GAMES IN PRACTISING VOCABULARY IN YOUNG LEARNERS CLASSES.pdfPlný text práce1,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jindrova V.pdfPosudek vedoucího práce977,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jindrova O.pdfPosudek oponenta práce652,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jindrova P.pdfPrůběh obhajoby práce326,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15364

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.