Název: | Použitie octree struktury na urychlenie metody ray tracing |
Autoři: | Martinka, Jozef |
Citace zdrojového dokumentu: | Winter School of Computer Graphics and CAD Systems 94: University of West Bohemia: Pilsen, Czech Republic, January 19-20, 1994, p. 106-112. |
Datum vydání: | 1994 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://wscg.zcu.cz/wscg1994/papers94/Martinka_92.pdf http://hdl.handle.net/11025/15405 |
ISBN: | 80-7082-192-2 |
Klíčová slova: | sledování paprsku;dělení scény;struktura octree;počítačová grafika |
Klíčová slova v dalším jazyce: | ray tracing;scene subdivison;octree structure;computer graphics |
Abstrakt: | Niektoré spôsoby urychlenia metody ray tracing využivajú priestorové rozdelenie scény a jej reprezentáciu pomocou octree štruktúry. Hlavné problémy spojené s použitím uctree sú: vhodná reprezentácia, efektivny spósob vytvorenia (rozdelenia scény na kocky octree) a rychly "prechod" stedovaného lúča cez štruktúru. V článku sú stručne popisané niektoré prístupy k riešeniu týchto problémov. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Winter School of Computer Graphics and CAD Systems 94 Sborník referátů semináře Zimní škola počítačové grafiky a CAD systémů 1992 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Martinka_92.pdf | Plný text | 767,87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/15405
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.