Název: On scene complexity definition for rendering
Autoři: Niepel, Ludovít
Martinka, Jozef
Ferko, Andrej
Eliass, Pavol
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 1995, vol. 3, no. 1-2, p. 209-217.
Datum vydání: 1995
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg1995/wscg95.htm
http://hdl.handle.net/11025/16040
ISSN: 1213-6972 (print)
1213-6980 (CD-ROM)
1213-6964 (online)
Klíčová slova: vykreslování;polygonální scéna;algoritmy
Klíčová slova v dalším jazyce: rendering;polygonal scene;algorithms
Abstrakt v dalším jazyce: This paper introduces one way how to define in a mathematically correct way the complexity of the polygonal scene for rendering. This complexity allows to compare previously incomparable rendering algorithms via computing the complexity of various scenes, and give the more rigid solution of other related problems. The advantages of this unified approach are discussed.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 3, number 1-2 (1995)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Niepel_95.pdfPlný text1,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16040

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.