Název: | On scene complexity definition for rendering |
Autoři: | Niepel, Ludovít Martinka, Jozef Ferko, Andrej Eliass, Pavol |
Citace zdrojového dokumentu: | Journal of WSCG. 1995, vol. 3, no. 1-2, p. 209-217. |
Datum vydání: | 1995 |
Nakladatel: | Václav Skala - UNION Agency |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://wscg.zcu.cz/wscg1995/wscg95.htm http://hdl.handle.net/11025/16040 |
ISSN: | 1213-6972 (print) 1213-6980 (CD-ROM) 1213-6964 (online) |
Klíčová slova: | vykreslování;polygonální scéna;algoritmy |
Klíčová slova v dalším jazyce: | rendering;polygonal scene;algorithms |
Abstrakt v dalším jazyce: | This paper introduces one way how to define in a mathematically correct way the complexity of the polygonal scene for rendering. This complexity allows to compare previously incomparable rendering algorithms via computing the complexity of various scenes, and give the more rigid solution of other related problems. The advantages of this unified approach are discussed. |
Práva: | © Václav Skala - UNION Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | Volume 3, number 1-2 (1995) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Niepel_95.pdf | Plný text | 1,16 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16040
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.