Název: | Použitie octree štruktúry na urýchlenie metódy ray tracing |
Autoři: | Martinka, Jozef |
Citace zdrojového dokumentu: | Journal of WSCG. 1994, vol. 2, no. 1-2, p. 106-113. |
Datum vydání: | 1994 |
Nakladatel: | Václav Skala - UNION Agency |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://wscg.zcu.cz/wscg1994/wscg94.htm http://hdl.handle.net/11025/16074 |
ISSN: | 1213-6972 (print) 1213-6980 (CD-ROM) 1213-6964 (online) |
Klíčová slova: | sledování paprsku;Octree;reprezentace scény |
Klíčová slova v dalším jazyce: | ray tracing;Octree;representation scene |
Abstrakt v dalším jazyce: | Niekteré spôsoby urýchlenia metódy ray tracing využívajú priestorové rozdelnie scény a jej reprezentáciu pomocou octree štruktúry. Hlavné problémy spojené s použitím octree sú: vhodná reprezentácia, efektivny spôsob vytvorenia (rozdelenia scény na kocky octree) a rýchly "prechod" sledovaného lúča cez štruktúru. V článku sú stručne popísané niektoré pristupy k riešeniu týchto problémov. |
Práva: | © Václav Skala - UNION Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | Volume 2, number 1-2 (1994) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Martinka_92.pdf | Plný text | 767,87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16074
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.