Název: | An architecture for hierarchical collision detection |
Autoři: | Zachmann, Gabriel Knittel, Günter |
Citace zdrojového dokumentu: | Journal of WSCG. 2003, vol. 11, no. 1-3. |
Datum vydání: | 2003 |
Nakladatel: | UNION Agency – Science Press |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://wscg.zcu.cz/wscg2003/Papers_2003/K59.pdf http://hdl.handle.net/11025/1611 |
ISSN: | 1213-6972 |
Klíčová slova: | grafický hardware;počítačová animace;virtuální realita;hierarchický algoritmus |
Klíčová slova v dalším jazyce: | graphic hardware;computer animation;virtual reality;hierarchical algorithms |
Abstrakt: | We present novel algorithms for efficient hierarchical collision detection and propose a hardware architecture for a single-chip accelerator. We use a hierarchy of bounding volumes defined by k-DOPs for maximum performance. A new hierarchy traversal algorithm and an optimized triangle-triangle intersection test reduce bandwidth and computation costs. The resulting hardware architecture can process two object hierarchies and identify intersecting triangles autonomously at high speed. Real-time collision detection of complex objects at rates required by force-feedback and physically-based simulations can be achieved. |
Práva: | © UNION Agency – Science Press |
Vyskytuje se v kolekcích: | Volume 11, number 1-3 (2003) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
K59.pdf | 228,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/1611
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.