Název: Aplikace internetového marketingu v kultuře
Další názvy: Internet marketing - applications in the sphere of culture
Autoři: Nový, Pavel
Eger, Ludvík
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2012, č. 1, s. 15-19.
Datum vydání: 2012
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/2012-1.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16197
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: internetový marketing;případová studie;kultura;podpora
Klíčová slova v dalším jazyce: internet marketing;case study;culture;promotion
Abstrakt v dalším jazyce: The paper presents application of internet marketing in the sphere of culture. Comparison www sites of theatres documents current state and presents suggestions for improvement in relation to the development of internet marketing.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2012)
Články / Articles (KEM)
Číslo 1 (2012)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Novy.pdfPlný text178,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16197

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.