Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorJarošová, Jana
dc.date.accessioned2015-10-06T08:28:54Z
dc.date.available2015-10-06T08:28:54Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationTrendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2012, č. 2, s. 21-26.cs
dc.identifier.issn1805-0603
dc.identifier.urihttp://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/2012-2.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16210
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.ispartofseriesTrendy v podnikánícs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectkariérní cestacs
dc.subjectplánování kariérycs
dc.subjectzaměstnancics
dc.subjectfinanční správacs
dc.subjectorganizační vývojcs
dc.titleOrganizational development and employees perspectives in financial administration career pathwayen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedWhile the government sector has been an excellent employer in the past, the image of government employment has suffered significantly in the last years. As a result, many talented workers have preferred private sector to government service. Now some steps should be taken to attract and recruit the talented employees for government service. The article describes the role of the employee development and career planning in the organizations and highlights the importance of these processes in relation to the staff retention and long-term prosperity. The aim of this article is to apply these processes on the government conditions (especially in financial administration area) to enhance both employees’ satisfaction and also financial administration efficiency.en
dc.subject.translatedcareer pathwayen
dc.subject.translatedcareer planningen
dc.subject.translatedemployeesen
dc.subject.translatedfinancial administrationen
dc.subject.translatedorganizational developmenten
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 2 (2012)
Číslo 2 (2012)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jarosova.pdfPlný text193,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16210

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.