Název: Geoparky - nová platforma regionálního marketingu
Další názvy: Geoparks - a new platform of the regional marketing
Autoři: Kopp, Jan
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2013, č. 3, s. 44-50.
Datum vydání: 2013
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/akt/tvp-3-2013-clanek-5.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16276
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: regionální obchod;geopark;geoturismus;GeoLoci
Klíčová slova v dalším jazyce: regional marketing;geopark;geotourism;GeoLoci
Abstrakt v dalším jazyce: This paper evaluates the potential of geoparks for the regional marketing and geotourism development. We present qustions about the current state and development plan of geopraks in the Czech Republic. Small research demonstrates that geoparks project isn´t commonly known among general public in the Czech Republic. Final part of the paper comments marketing strategy of the National Geopark GeoLoci.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 3 (2013)
Články / Articles (KGE)
Číslo 3 (2013)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kopp.pdfPlný text651,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16276

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.