Název: Vztah kvality a zákaznického kapitálu
Další názvy: Relationship between quality and customer capital
Autoři: Štamfestová, Petra
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2013, č. 4, s. 80-87.
Datum vydání: 2013
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/akt/tvp-4-2013-clanek-11.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16283
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: obchodní výsledky;kvalita;zákaznický kapitál;nefinanční ukazatele
Klíčová slova v dalším jazyce: business performance;quality;customer capital;nonfinancial indicators
Abstrakt v dalším jazyce: The article deals with the relationship between quality and customer capital because in recent years management of non-financial indicators is shown to be more and more important for the long term success of the company. The aim of the theoretical part is to define the concept of quality and customer capital on the basis of foreign literature and to synthesize the results of empirical studies conducted in foreign to prove or to disprove a positive impact of quality on customer capital. The aim of the research is to verify the impact of quality on customer capital in industrial companies in the Czech Republic.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 4 (2013)
Číslo 4 (2013)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Stamfestova.pdfPlný text483,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16283

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.