Název: Využití aplikace Quizlet ve výuce na základní škole
Další názvy: Usage of Quizlet application in teaching on primary schools
Autoři: Benediktová, Lenka
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2015 19.–20.5. 2015: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2015, s. [225-228]. ISBN 978-80-261-0519-0.
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/On-line.html#FF
http://hdl.handle.net/11025/16562
ISBN: 978-80-261-0519-0
Klíčová slova: Quizlet;výuka;tvorba výukových karet;výukové aplikace
Klíčová slova v dalším jazyce: Quizlet;education;creation of teaching cards;educational applications
Abstrakt: Tento článek představuje výukovou aplikaci Quizlet a její využití ve výuce. Tato slouží k tvorbě sad interaktivních výukových karet a umožňuje další práci s nimi. V textu je nejprve popsána tvorba výukových karet. Dále následuje ukázka způsobů, kterými lze karty využít. Článek obsahuje obrázky znázorňující prostředí aplikace. V textu nechybí informace o správě uživatelských účtů a o zařízeních, na kterých je tuto aplikaci možno použít.
Abstrakt v dalším jazyce: This article introduces educational application Quizlet and its use in teaching. It serves for creating collections of educational cards and it allows further work with them. In the text, there is described the way of making these cards. Then, there are shown the options in which the cards can be used, The article contains pictures, representing the application setting. In the text, there are also information about management of user accouts and about devices on which the application can be used on.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2015
Olympiáda techniky Plzeň 2015

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Benediktova.pdfPlný text702,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16562

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.