Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorNazarova, L.
dc.contributor.editorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2015-10-26T05:15:30Z
dc.date.available2015-10-26T05:15:30Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2015 19.–20.5. 2015: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2015, s. [12-14]. ISBN 978-80-261-0519-0.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0519-0
dc.identifier.urihttp://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/On-line.html#FF
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16592
dc.format3 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectkariérní vzdělávánícs
dc.subjectzrakově postiženéh dětics
dc.subjectděti se zdravotním postiženímcs
dc.titleCareer education for visually impaired children at elementary schoolcs
dc.title.alternativeTrudovoe obučenie slabovidjaščich detej v načal´noj školecs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe writing focuses on visually impaired children’s school career education and discusses its importance. Its primary goal is to describe the essential elements of visually impaired children’s career education.en
dc.description.abstract-translatedTema dannoj stat'i - trudovoe obučenye slabovidjašich detej v načal'noj škole. Osnovnaja cel' issledovanija zaključaetsja v opisanii metodov i elementov trudovogo obučenija detej s nazvannymi narušenijamy.ru
dc.subject.translatedcareer educationcs
dc.subject.translatedvisually impaired childrencs
dc.subject.translatedchildren with disabilitiescs
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2015
Olympiáda techniky Plzeň 2015

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Nazarova.pdfPlný text625,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16592

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.