Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorŠebianová, Lucie
dc.contributor.editorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2015-10-26T06:06:22Z
dc.date.available2015-10-26T06:06:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2015 19.–20.5. 2015: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2015, s. [267-272]. ISBN 978-80-261-0519-0.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0519-0
dc.identifier.urihttp://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/On-line.html#FF
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16598
dc.description.abstractTato stavebnice je určena pro žáky základních škol a slouží jako názorná učební pomůcka k získání znalostí o samonosném oblouku. Žáci si vyzkouší stavbu, pochopí princip konstrukce a ověří si vlastnosti i nosnost obloukové klenby.cs
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectzákladní školycs
dc.subjectdidaktická pomůckacs
dc.subjectstavebnicecs
dc.titleSamonosný obloukcs
dc.title.alternativeSelf-supporting archen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThis construction set is suitable for primary school children. It is used as a demonstrative teaching tool for acquiring the knowledge of self-supporting arch. Students will try building the arch, will understand the principle of the construction, and will verify both the qualities and loading capacity of the arch.en
dc.subject.translatedprimary schoolsen
dc.subject.translateddidactic toolen
dc.subject.translatedconstructionen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2015
Olympiáda techniky Plzeň 2015

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Sebianova.pdfPlný text1,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16598

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.