Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Huclová, Miroslava | |
dc.contributor.author | Vrbík, Václav | |
dc.date.accessioned | 2015-11-05T11:40:25Z | |
dc.date.available | 2015-11-05T11:40:25Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Arnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2011, č. 2, s. 33-38. | cs |
dc.identifier.issn | 1804-8366 | |
dc.identifier.uri | http://arnica.zcu.cz/images/casopis/2011/Arnica_02_web.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/16770 | |
dc.description.abstract | Článek dokumentuje výuku bezpečné práce s internetem a mobilním telefonem na základní škole. Je rozdělen na tři části. První část se zabývá začleněním daného tématu do RVP ZV a ŠVP konkrétní základní školy. Druhá část se zabývá kvalitativním šetřením, které bylo provedeno na základě dotazníků a rozhovorů s žáky před začátkem výuky a po skončení výuky. Třetí část popisuje výuku žáků, včetně použitých metod výuky. Uvádí odkazy na elektronické zdroje informací v této oblasti, které může pedagog využít při výuce. Závěrem je zhodnocena efektivnost výuky v této oblasti. | cs |
dc.format | 6 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.relation.ispartofseries | Arnica | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.subject | internet | cs |
dc.subject | bezpečnost | cs |
dc.subject | RVP ZV | cs |
dc.subject | ŠVP | cs |
dc.subject | ICT | cs |
dc.subject | kvalitativní šetření | cs |
dc.title | Bezpečně s internetem na základní škole | cs |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Article documenting the teaching of safe work with the Internet and mobile phone in elementary school. It is divided into three parts. The fi rst part deals with the inclusion of the topic into the RVP ZV and ŠVP specifi c elementary school. The second part deals with the qualitative survey, which was based on questionnaires and interviews with students before teaching and after teaching. The third section describes the teaching of pupils, including teaching methods used. Lists links to electronic sources of information in this area that can be used in teacher education. Finally, it evaluated the eff ectiveness of teaching in this area. | en |
dc.subject.translated | internet | en |
dc.subject.translated | security | en |
dc.subject.translated | RVP ZV | en |
dc.subject.translated | ŠVP | en |
dc.subject.translated | ICT | en |
dc.subject.translated | qualitative inquiry | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 2 (2011) Články / Articles (KVD) Číslo 2 (2011) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Huclova.pdf | Plný text | 554,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16770
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.